ТРАМОНТИНА
Трамонтина Ви приканва да научите малко повече за нейната история, като бразилска компания , създадена още през 1911.
Иновации, дизайн, високи технологии и преди всичко човешките ресурси са положили основите на изграждането на тази компания. От гледна точка на Трамонтина, хората са най-важния актив. . По този начин тя залага репутацията си на експертните познания на своя силно сплотен екип от 6800 слежители.
Зачитането на различията и разнообразието са гордостта и радостта на търговската марка и това е заложено в различните сектори на дейност и при всеки един от 18 000 продукта на фирмата.
Обществената осведоменост и уважение към околната среда са основните грижи определящи дейностите на десетте производствени единици на компанията, които винаги се отнасят до благосъстоянието и качеството на живот в околните общности.
Марката, която спечели сърцата на бразилците, днес е представена в над 120 други страни по света. Зачитане на културните различия във всяка една от тези страни е един от бизнес принципите на Трамонтина. В това отношение, марката Трамонтина съчетава ценностите във всеки дом с местните традиции, което поражда сплотена и хармонична организационна атмосфера във всичките й подразделения в Бразилия и по света.
Една компания може да достигне такъв праг само с помощта на сътрудници и партньори, които споделят една и съща цел: удовлетвореност на клиенти и потребители
От самото начало на своето пътешествие, Трамонтина винаги е разчитала на своите служители, като постепенно придоби увереност и установи партньорства, които позволиха увеличаването на пазарния й дял и преди всичко направиха взаимното уважение непоклатимо.
Това е, което Трамонтина е. Надеждност, принципи, партньорство и уважение ръководят всички наши бизнес сделки, с проактивни печалби за участващите компании, а също и за клиентите и потребителите на продуктите ни.
Това е един вид връзка и отношения, в които Трамнотина вярва.
ИСТОРИЯ
Бразилия, 1911 година. Валентин Трамонтина пристига в град Карлос Барбоса с идеята за създаване на собствен бизнес.
От ръцете на този италиански потомък, роден в Санта Барбара, Трамонтина е обособена в доменен цех – малка работилница, създадена на парче наета земя.
След отбиване на задължителната военна служба,Валентин се връща към своята дейност и инвестира в бъдещето, като премества компанията в по-големи помещения.
Валентин Трамонтина и Елиза сключват граждански брак и съчетават най-добрите си качества, за да вървят напред по една просперираща пътека.
Valentin Tramontina отваря своята малка ковачница в град Carlos Barbosa, във вътрешността на Rio Grande do Sul (Бразилия).
Стартира се производството на сгъваемо ножче № 1 “Santa Bárbara”, основният насипен продукт, правен по това време.
Valentin Tramontina умира. Elisa De Cecco Трамонтина поема компанията, под корпоративното име Widow Valentin Tramontina.
Ръководството на компанията е предадено на Ivo Tramontina и Ruy J. Scomazzon.
Първите реклами са публикувани в местен вестник, което бележи началото на масовата комуникация на Трамонтина.
Трамонтина участва в първите улични шоута, с цел рекламиране на марката и за да демонстрира своето портфолио.
Открива се подразделението Forjasul за ковани продукти в Porto Alegre (RS) - Бразилия, като по-късно е прехвърлено в Canoas (RS) - Бразилия.
Elisa De Cecco Трамонтина умира. През тази година, чрез усилието за управление на служителите, компанията става анонимно общество (S.A.).
Открива се подразделение Garibaldi (РС) - Бразилия за производство на инструменти.
Името на марката е променено. Създадена е самостоятелна търговска марка за цялото портфолио на Трамонтина. До тази година,марката се характеризира с ръчноизписано лого, което е трудно да се унифицира и възпроизвежда. От тази година нататък е приета стилизираната главна буква "Т" , което я прави за потребителите по-лесна за прочитане.
Трамонтина прави първата си сделка за износ за Чили.
Открива се подразделение във Farroupilha (РС) - Бразилия за производство на кухненска посуда от неръждаема стомана.
Отркрива се подразделение в Carlos Barbosa (RS) - Бразилия за производство на ел.материали. През тази година Трамонтина отваря своя пъви регионален Търговски офис в Sao Paulo (SP).
В Carlos Barbosa (РС) - Бразилия се открива още едно подразделение, специализирано в производството на селскостопански инструменти.
С въвеждането на новата логистика структура, стартират и първите CD операции в Salvador (BA)- Бразилия. В същото време в Carlos Barbosa (RS) - Бразилия се открива Централен Административен Офис, отговарящ за управлението на всички останали подразделения.
Открива се ново подразделение в Belem (PA) – Бразилия за инструменти и дърворезба. През същата година се открива и първия център за дистрибуция (CD) в чужбина, по-точно в Houston (САЩ).
Трамонтина се сдобива с първия робот. Така нареченият NOKIA робот е бил инсталиран в завода на групата, разположен във Farroupilha (РС) - Бразилия, за полиране на тигани.
Открива се подразделение в Encruzilhada do Sul (RS) Бразилия за производство на панели от борова дървесина за облицовка.
Открива се нов производствен блок в Carlos Барбоса (РС) Бразилия, което прави път на Трамонтина да влезе в производството на мивки от неръждаема стомана.
Открива се първият Външно-търговски офис в Huixquilucan, (Мексико). Още през 1997 г., търговската марка на Трамонтина известна. И нещо повече от това – доказано е с проучване, че марката изниква първа в съзнанието на 94% от потребителите на продуктите й.
Открива се подразделение в South Brazilian Recife (PE) (PE) - Бразилия, за производство на пластмасови столове и маси.
Логото "T-brand" (Трамонтина) е обновено и сега има разпознаваема и уникална форма, която се е превърнална в отличителна и асоциираща се с компанията.
Трамонтина произвежда над 16 000 продукта. Разнообразието и многообразието на продуктовото протфолио прави място за търговската марка да присъства в няколко сегмента и в износа за над 120 държави. Такива данни са възможни благодарение на усилията на над 6000 сътрудници.
100 годишнина на Трамонтина - Предаността, лидерството, упоритата работа, ценности и внимание към обслужването на клиенти позволиха на Трамонтина да достигне 100 години. Тъй като ние спряхме за малко, за да отпразнуваме тази дата, искрено благодарим на нашите служители, партньори, общности и клиенти, които ни се доверяват и са посветени на изграждането на компанията.
Вертекс ООД
гр. София 1220,
ж.к. Надежда, бул. Рожен № 25Б; телефон/факс:
(02) 938 60 00, (02) 836 01 00
гр. Димитровград 6400,
ул. Бузлуджа № 31;
телефон/факс: (0391) 62 188