ТРАМОНТИНА

Трамонтина Ви приканва да научите малко повече за нейната история, като бразилска компания , създадена още през 1911.

Иновации, дизайн, високи технологии и преди всичко  човешките ресурси са положили основите на изграждането на тази компания. От гледна точка на Трамонтина, хората са най-важния актив. . По този начин тя залага репутацията си на експертните познания на своя силно сплотен екип от 6800 слежители.
Зачитането на различията и разнообразието са гордостта и радостта на търговската марка и това е заложено в различните сектори на дейност и при всеки един от 18 000 продукта на фирмата.

Обществената осведоменост и уважение към околната среда са основните грижи определящи дейностите на десетте  производствени единици на компанията, които винаги се отнасят до благосъстоянието и качеството на живот в околните общности.

Марката, която спечели сърцата на бразилците, днес е представена в над 120 други страни по света. Зачитане на културните различия във всяка една от тези страни е един от бизнес принципите на Трамонтина. В това отношение,  марката Трамонтина съчетава ценностите във всеки дом с местните традиции, което поражда сплотена и хармонична организационна атмосфера във всичките й подразделения в Бразилия и по света.

Една компания може да достигне такъв праг само с помощта на сътрудници и партньори, които споделят една и съща цел: удовлетвореност на клиенти и потребители
От самото начало на своето пътешествие, Трамонтина винаги е разчитала на своите служители, като  постепенно придоби увереност и установи партньорства, които позволиха увеличаването на пазарния й дял и преди всичко направиха взаимното уважение непоклатимо.

Това е, което Трамонтина е. Надеждност, принципи, партньорство и уважение ръководят всички наши бизнес сделки, с проактивни печалби за участващите компании, а също и за клиентите и потребителите на продуктите ни.
Това е един вид връзка и отношения, в които Трамнотина вярва.

ИСТОРИЯ

Бразилия, 1911 година. Валентин Трамонтина пристига в град Карлос Барбоса с идеята за създаване на собствен бизнес.

От ръцете на този италиански потомък, роден в Санта Барбара, Трамонтина е обособена в доменен цех – малка работилница, създадена на парче наета земя.

След отбиване на задължителната военна служба,Валентин се връща към своята дейност и инвестира в бъдещето, като премества компанията в по-големи помещения.

Валентин Трамонтина и Елиза сключват граждански брак и съчетават най-добрите си качества, за да вървят напред по една просперираща пътека.

 

1911

Valentin Tramontina отваря своята малка ковачница в град Carlos Barbosa, във вътрешността на Rio Grande do Sul (Бразилия).

1930

Стартира се производството на сгъваемо ножче № 1 “Santa Bárbara”, основният насипен продукт, правен по това време.

1939

Valentin Tramontina умира. Elisa De Cecco Трамонтина поема компанията, под корпоративното име Widow Valentin Tramontina.

1949

Ръководството на компанията е предадено на Ivo Tramontina и Ruy J. Scomazzon.

1950

Първите реклами са публикувани в местен вестник, което бележи началото на масовата комуникация на Трамонтина.

1958

Трамонтина участва в първите улични шоута, с цел рекламиране на марката и за да демонстрира своето портфолио.

1959

Открива се подразделението Forjasul за ковани продукти в Porto Alegre (RS) - Бразилия, като по-късно е прехвърлено в Canoas (RS) - Бразилия.

1961

Elisa De Cecco Трамонтина умира. През тази година, чрез усилието за управление на служителите, компанията става анонимно общество (S.A.).

1963

Открива се подразделение Garibaldi (РС) - Бразилия за производство на инструменти.

1964

Името на марката е променено. Създадена е самостоятелна търговска марка за цялото портфолио на Трамонтина. До тази година,марката се характеризира с ръчноизписано лого, което е трудно да се унифицира и възпроизвежда. От тази година нататък е приета стилизираната главна буква "Т" , което я прави за потребителите по-лесна за прочитане.

1966

Трамонтина прави първата си сделка за износ за Чили.

1971

Открива се подразделение във Farroupilha (РС) - Бразилия за производство на кухненска посуда от неръждаема стомана.

1976

Отркрива се подразделение в Carlos Barbosa (RS) - Бразилия за производство на ел.материали. През тази година Трамонтина отваря своя пъви регионален Търговски офис в Sao Paulo (SP).

1982

В Carlos Barbosa (РС) - Бразилия се открива още едно подразделение, специализирано в производството на селскостопански инструменти.

1984

С въвеждането на новата логистика структура, стартират и първите CD операции в Salvador (BA)- Бразилия. В същото време в Carlos Barbosa (RS) - Бразилия се открива Централен Административен Офис, отговарящ за управлението на всички останали подразделения.

1986

Открива се ново подразделение в Belem (PA) – Бразилия за инструменти и дърворезба. През същата година се открива и първия център за дистрибуция (CD) в чужбина, по-точно в Houston (САЩ).

1988

Трамонтина се сдобива с първия робот. Така нареченият NOKIA робот е бил инсталиран в завода на групата, разположен във Farroupilha (РС) - Бразилия, за полиране на тигани.

1990

Открива се подразделение в Encruzilhada do Sul (RS) Бразилия за производство на панели от борова дървесина за облицовка.

1996

Открива се нов производствен блок в Carlos Барбоса (РС) Бразилия, което прави път на Трамонтина да влезе в производството на мивки от неръждаема стомана.

1997

Открива се първият Външно-търговски офис в Huixquilucan, (Мексико). Още през 1997 г., търговската марка на Трамонтина известна. И нещо повече от това – доказано е с проучване, че марката изниква първа в съзнанието на 94% от потребителите на продуктите й.

1998

Открива се подразделение в South Brazilian Recife (PE) (PE) - Бразилия, за производство на пластмасови столове и маси.

2005

Логото "T-brand" (Трамонтина) е обновено и сега има разпознаваема и уникална форма, която се е превърнална в отличителна и асоциираща се с компанията.

2009

Трамонтина произвежда над 16 000 продукта. Разнообразието и многообразието на продуктовото протфолио прави място за търговската марка да присъства в няколко сегмента и в износа за над 120 държави. Такива данни са възможни благодарение на усилията на над 6000 сътрудници.

2011

100 годишнина на Трамонтина - Предаността, лидерството, упоритата работа, ценности и внимание към обслужването на клиенти позволиха на Трамонтина да достигне 100 години. Тъй като ние спряхме за малко, за да отпразнуваме тази дата, искрено благодарим на нашите служители, партньори, общности и клиенти, които ни се доверяват и са посветени на изграждането на компанията.